Van data naar marketingstrategie en actie

Stratics begeleidt en adviseert bedrijven en hun merken in datagestuurde marketing (data driven marketing). Vanuit de data bouwen we samen de langetermijn visie voor je klanten en je merk en bepalen we de tactiek: de manier waarop je dat doet, de praktijk.
Bij de opstart in 2003 wilde stichter Kris Vranken met het bedrijf de gapende kloof overbruggen tussen de werelden van dataleveranciers, marketingbureaus en adverteerders. Er was behoefte aan een coach die die werelden bij elkaar brengt. Stratics was geboren. In de multi-channel wereld van vandaag is zo’n bruggenbouwer relevanter dan ooit tevoren.


Strategy 

Wat is je langetermijn visie ?
Welke strategische koers vaar je?
Wat wil je precies bereiken?

Tactics

Hoe doe je het in de praktijk?
Welke acties onderneem je?
Welke stappen zet je, meet je en stuur je bij?


Benieuwd hoe we jouw bedrijf of organisatie sterker en slimmer maken? Neem contact op. We komen graag langs om naar je te luisteren en om wat meer over ons te vertellen.