Marketing Insights Platform (MIP)

shutterstock_21143044

Marketing Insights Platform (MIP)begeleiding op weg naar een juistere visie en meer resultaat

MIP is overal, net als je klant. Mensen bellen naar je klantendienst terwijl ze op je site surfen. Ze bekijk je e-mailing terwijl ze in je winkel staan. Ze praten met een verkoper om later thuis te bestellen. Of … niet te bestellen. In een omni-channel economie is de klant overal. Met MIP volg je hem of haar overal. En speel je gevat en hyperpersoonlijk in op triggers of signalen.
Met een sms, e-mailing of mailing bijvoorbeeld.

Bundel je data tot klanteninzicht dat écht rendeert 

Met ons Marketing Insights Platform (MIP) verzamel, consolideer en combineer je data in real-time tot relevante patronen en verhelderende inzichten.

Alles om élke klant beter te begrijpen
Een single customer view is bereikbaarder dan je denkt. De data is er meestal. Je moet deze alleen consolideren en juist combineren. MIP maakt dat mogelijk. In real-time of in batches. Zo kom je tot interessante inzichten. Voor klantengroepen, maar – en dat is nóg interessanter – ook voor individuen. Je bent klaar voor echte one-to-one interactie met je klanten!

Perfect integreerbaar met je bestaande systemen
Koppel MIP aan je bestaande IT-systemen en webshops en krijg een 360°-kijk op elke individuele klant. Zo creëert ook jouw merk straks de ultieme customer experience.