Marketing automation officer

Jobomschrijving

Als Marketing automation officer sta je de klant bij in het uitdenken, vormgeven en beheren van de (digitale) marketingcampagnes en communicatie.  

Je wordt één van de spilfiguren in een groeiend team van een 20-tal insights driven marketeers, elk met hun eigen specifieke kennis, ervaring en interesses.

Je zal werken voor merken als Standaard Boekhandel, Rode Kruis Vlaanderen, ZEB, Club, Veritas, Informazout, Noba, Delta Lloyd, ... en nog een heel arsenaal andere grote kleppers. Stuk voor stuk zeer uitdagende opdrachten, waarbij je je expertise en ervaring nodig hebt om ze op een optimale manier uit te werken. Hierbij kan je uiteraard ook steeds rekenen op de inzichten van je collega's.

Je werkt nauw samen met de andere teamleden (account managers, BI specialists en IT) om zo tot een 360° geïntegreerde aanpak te komen.

Profiel

Wat verwachten we minstens:

  • Je bent gepassioneerd door digitale communicatie 
  • Je bent een creatieve, no-nonsense marketeer die zelf ook graag aan de knoppen zit en bovendien kennis heeft van marketing automation tools zoals Flexmail, Copernica, Emarsys, Addemar, Mail Chimp, Clang, ...
  • Social advertising campagnes (Facebook, Twitter) opzetten, beheren en deze toepassen is mooi meegenomen
  • Je bent leergierig en ondernemend
  • Je spreekt Engels op een professioneel niveau
  • Je hebt een goed commercieel inzicht

Extra bonuspunten voor:

  • Ervaring in retail marketing of fmcg
  • Ervaring met e-commerce
  • Ervaring met Marketing Automation Tools
  • Google Analytics kennis
  • Kennis van HTML/CSS en/of een technische achtergrond
  • Ervaring met Google Tag Manager
  • Ervaring in mobile marketing
  • Ervaring in Social Media

Eens checken of het klikt?

Laat ons weten wat je al deed, en wat je wil doen. Overtuigt je cv of je frisse kijk ons? Dan spreken graag eens af. Stuur een mail naar kris.vranken@stratics.be of bel +32 474 980 420.