Events

Evenementen overzicht
  • 12 June 2018
  • 08:30 - 10:30
  • Stratics

Back to the future

Stratics Academy informeert en inspireert u graag. Deze keer willen we het graag met u hebben over customer centric dialogue strategy.

Vroeger had men ze in elk dorp ... Zo van die winkeltjes waar u binnenkwam en u zich meteen thuis voelde. De vrouw of man achter de toonbank sprak u aan met uw voornaam, kende heel uw familie, wist wat u kocht en begreep waarmee hij u een plezier kon doen.

Samen met die winkeltjes, verdween ook hun benadering. Een benadering waarbij de klant écht centraal stond. Wat kregen we in de plaats? Big data, hyperpersonalisatie, AR, AI en nog een karrenvracht andere hippe afkortingen. Maar vaak leveren die niet meer op dan een pseudo-persoonlijke aanpak waarbij statistische gegevens proberen om maatwerk na te bootsen.

Het kan gelukkig anders …
Kris Vranken gaat met u Back to the future’. Hij gidst u doorheen voorbeelden en cases die aantonen hoe real time trigger based marketing bedrijven en merken relevant laat communiceren en ageren.

Inzichten en voorbeelden rond customer experience & behavior, customer value & engagement, customer lifecycle & journey vloeien samen in een 360°-benadering waar merk en klant meer uit halen. En dat is vandaag belangrijker dan ooit, want … zelfs als u 1 miljoen klanten hebt, moet u in staat zijn om 1 miljoen unieke verhalen te begrijpen en te vertellen.

 

Kom zeker langs en ontdek tijdens de Stratics Academy hoe u straks de band met uw klanten opnieuw hechter (en rendabeler) maakt.

Programma

8.00 u - 8.30 u:

Koffie, croissant en verwelkoming

8.30 u - 10.30 u: 

Kris Vranken: ‘Back to the future’ - ‘Are you really putting your customers at the heart of your dialogue strategy? From the grocer who knew everyone personally to the real time customer centric dialogue in a digital era.’

Deelname aan Stratics Academy kost 75€. Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, is inschrijven verplicht. 

Stratics · Kontichsesteenweg 38a · 2630 Aartselaar