Christian Vriens ( IQNOMY)

IQNOMY helpt online retailers om klanten sneller te herkennen en efficiënter naar de juiste aanbiedingen te gidsen. Het doet dit door in real-time inzicht te geven in de klantreis binnen de online en offline kanalen: ‘The Human Switch’. Het IQNOMY platform is volledig ingericht en opgebouwd rondom de 3 centrale functionaliteiten.
- CONNECT: Het platform bundelt alle online en offline kanalen waarmee een bedrijf in contact staat met haar klanten zodat alle interacties in 1 omgeving bij elkaar komen.
- PROFILE: Het platform leert door real-time inzicht te hebben in slimme klantprofielen waardoor individuele interacties omgevormd worden tot rijke menselijke connecties, en bedrijven haar klanten weer eenvoudig persoonlijk leren kennen.
- MOVE: Het platform stelt retailers in staat om makkelijk mee te bewegen met de dynamische routes van (potentiele) klanten door de inhoud en samenstelling automatisch of handmatig te af te stemmen op iedere individuele interactie.
De resultaten spreken tot de verbeelding. Zo zijn er retailers die bijna de helft van hun sitebezoekers automatisch herkennen. We horen click-through rates stijgen met 1500% en conversieratio’s verdubbelen. In combinatie met gezond marketeersverstand zijn de mogelijkheden alleszins veelbelovend. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Meer weten over The Human Switch en IQNOMY? Check www.iqnomy.com
Joris Groen (Buyerminds)

Hij gidst ons met duidelijke voorbeelden door de 6 principes van invloed van Cialdini: Wederkerigheid, Commitment en Consistentie, Sociale bewijskracht, Sympathie, Autoriteit en Schaarste.
Joris legt ook uit hoe je dankzij de Jenga-techniek (weghalen wat overbodig is), framing en nudging betere conversie bereikt.
Meer weten over Buyerminds? Check buyerminds.com